Výměna a vrácení zboží

Kupující má právo dle Obchodních podmínek na výměnu zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy.
 

V případě, že chcete zakoupené zboží vyměnit či vrátit, nejprve nás prosím kontaktujte na email info@flemar.cz.

Adresa pro vrácení zboží: dodavatelský sklad, pro přesnou adresu nás kontaktujte na info@flemar.cz 

Vrácení čí výměnu zboží je třeba provést nejpozději do 14 kalendářních dnů od data převzetí zakoupeného zboží, jinak vrácené zboží nebude akceptováno.  Jako spotřebitel nemůžete od Smlouvy odstoupit v případě, že bylo zboží upraveno podle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu. V případě uplatnění práva z vadného plnění postupujte dle Obchodních podmínek

V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude odpovídající částka vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než nám Zboží vrátíte. Zboží nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.

V případě reklamace Vám do 3 dnů od obdržení reklamace na info@flemar.cz na Vaši e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. 

Zboží je třeba pečlivě zabalit, aby nedošlo k jeho poškození. Za správnou přepravu balíčku zpět k prodávajícímu ručí kupující. Náklady na vrácení a výměnu zboží nese kupující. Zboží by mělo být adekvátně pojištěno, při ztrátě balíku dopravcem, eshop www.flemar.cz za ztrátu balíku neručí.

Při výměně zboží a odstoupení od smlouvy je nutné do balíčku přiložit vyplněný reklamační formulář nebo vyplněné odstoupení od smlouvy.

Zboží lze vrátit prostřednictvím vlastní přepravy a kurýrních dopravců (PPL, TopTrans, Zásilkovna, GLS, Geis, DHL apod.) Zboží nesmí být zasláno na dobírku.